Whyyyy?!:"(

Det är SÅ irriterande att klockan ska gå så snabbt! Klockan är snart halv 4 och jag är fortfarande i stallet!:(
Dock red jag lektion 1 så kanske inte jättekonstigt. + att nu väntar vi på några som ska hyra transporten men jaja. Skönt med sommarlov, känslan när du inte har NÅGOTING att passa tiden till. Att det inte finns en ända sak du ska tänka på om skolan!

Idag red jag lektion för Mia! Och Yamina blev jättesvettig! Både för att det var varmt, och för att det var jobbigt. Vi övade mycket galopp och kraftig trav med bakbenen osv. Sen i slutet. Eller jag har ridit för Mia sen jag började , dvs 7 år. Ända sen den dagen har jag gillat Mia otroligt mycket! Och vi har faktiskt det kanske låter konstigt men stått varandra nära! Alla små brev, från när jag var liten till nu. Så iaf utan att det låter som att jag skryter har Mia alltid gillat mig och det är faktiskt rätt underbart när hon säger hur duktig jag är och alltid har varit något extra! Eller när hon berömmer olika saker jag är extra bra på. Eller idag när hon bl.a. sa att Yamina hade en dm övertramp vilket hon långt ifrån hade när hon kom. Och vilket otroligt jobb jag gjort med Yamina. Jag blev sjukt glad iaf! Mamma har lite filmer osv. Och efter ridpasset badade vi lille Yubu. Och nu har jag släppt ut henne då rullade hon klar sig! Så får väl åka hit senare en timme och borsta. Men nu ska jag hem!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0