Alla saker man borde göra

Borde packa. Städa. Någonting vettigt överlag. Tänk hur mycket saker man borde göra.

 Men nej, jag sitter här med min dator i knät framför TVn. Gjorde en stor tabbe innan och såg Ghost Whisperer som handlade om en tjej som sydde ihop folks ögon. Jättesmart med tanke på att jag är i huset helt själv.
Nu ser jag istället på en amerikansk fotbolls film, de vann tydligen någonting jättestor och nu springer alla runt och dansar.

Ska fakiskt försöka göra någonting över huvudtaget, så kanske blir några tidsinställda.


Bärr

Jag har världens gulligaste finaste vänner. Maria, jag kommer aldrig glömma när du såg att jag var ledsen, gick fram till mig och kramade mig. "Jag gillar inte att se dig ledsen". Du är så sjukt underbar , mer än du förstår.

That's what friends are for

Det märkliga är att jag faktiskt inte känner många fler marior, speciellt inte en med Bärring som efternamn. Jag hade skrivit ner det i vintras när jag tjatade om en viss person 24/7 och du var bättre än bäst. Även om det fortfarande stämmer. Förlåt.


Sett Burlesque för femte/sjette gången, lika awesome som första. Helt kär i den verkligen. Det enda är att det gör så jag blir helt ännu mer nerkärad i en annan, och det är någon som inte är min. Gud vad jag avskyr den här känslan. Whatever, imorgon ska jag skutta upp tidigt och rida. Förhoppningsvis utan gräsklippare och lektionsryttare som är supderduper läskiga. Hej svej nu ska jag sova.
Bilderna tagna i Stävie, Världens finaste Ebbs och Maria.

Count on me

"Maria Bärring är en person man skulle behöva en ordbok för att beskriva.Ständigt glad, sprallig och underbar är bara hennes förnamn. Det är någon som säger sanningen ärligt men inte sårbart och stöttar en till tiotusen. Jag hade litat på Maria o alla förhållanden jag kunnat tänka mig. Det är en person man inte kan tycka illa om ens en minut".

Next time you say forever I'll punch you in the face

Får tillbaka min laptop den 10 juni, maria och jag kom fram till att tills dess skriver vi bara när vi pallar. Jag kanske skriver 24/7 eller ingenting, inte helt säker på hur jag reagerar.

Falsterbo var jättemysigt, även om det inte blev som jag hade tänkt på annat håll. Haha försöker att ha saker att göra hela tiden för att inte hänga upp mig på någonting och sen bli deprimerad. Hoppar över the scripts låtar med flit, alla äckliga "I love you until our finals days of glory" eller "I won't feel home til I lie in your arms". Vet ni hur många sånna låtare det finns? För många har jag upptäckt. Jag tävlar imorgon om någon vill veta, jag och alice ska skutta runt på en gräsbana och förhoppningsvis hoppa över hinder också. Satsar på att lägga upp ett rasande tempo så hon inte hinner stanna, visst låter det smart.
Betade en timme med min fina igår, hon har fått på tok för lite uppmärksamhet de två senaste dagarna. Förresten, Alice har flyttat!
Nu har jag segat på tok för länge, fixade till min spotify spellista.


RSS 2.0