Rapport från maria

Rapporterar från maria- Världens jobbar emot oss men främst maria. Skrev till en viss persons msn vilket jag inte borde ha gjort (Ebbs, I did it again). För 2 minuter sen kom en skrikande maria in i rummet jagad av sin lillebror. Det piss regnar ute, chansen att jag överlever denna kvällen känns just nu låg. Så om jag dör, se till att alice får det bra och hälsa jens och mina föräldrar att jag älskar dem. och er. Vi ska försöka muta med Melina med choklad och snälla ord så vi får paya mindre för denna kvällen, vi funderar på om vi ska äta upp deras amt och sen gå. SNälla har vi nog aldrig påstått att vi var. Chaio !

(L)

How wonderful life is while you're in the world

No lifer

Det var någon som frågade vem jag köpt alice av, kan inte öppna kommentarer och svara så gör det snabbt här även om jag stör mig jättemycket på människor som tar upp små kommentarer i inlägg. Jag köpte Alice (Allegro) av Johanna Andersen, de hade uteboxar och paddock mittemot deras hus. Hon hade en häst och precis sålt en annan ponny när vi provred Alice tror jag.
Trevligare familj än den får man leta efter, verkligen glad att vi bestämde oss för att inte köpa Dave och provrida alice.

Haha, känns moget att både maria och jag gör den..
Favoritfärg: RÖD
Favoritmärke: Kingsland/lamicell
Favoritmärke på vanliga kläder: Replay,Hunky Dory, massa. Bikbok med för den delen
Barndomsdröm: hahah elsa svarade alltid pensionär när hon var liten för hennes farmor och farfar var alltid lediga och åt kakor.
Realistisk dröm: Bli lycklig

Idol: Haha låter sjukt b, men typ min mamma.
Häst du skulle vilja hoppa: Alice
Häst du skulle vilja rida dressyr på: Viking!
Favoritras: Fullblod, sen spelar de inte så stor roll ;)
Favoritmat: Gyros tallrik med julmust. Eller entrecote. Eller grillspett. mmmmmm.

Frukt du liknar: Eh. Morot? lång och smal?
Grönsak du vill ha: Jordgubbar !
Namn på snyggaste tjejen: Mischa Barton i den där UK annonsen jag såg (inte drogad verision av henne)
Namn på fulaste killen: Frank? :p nej men bengt. Eller Kaviar. usch tänk så kan man heta det.
Två stycken du utmanar: Cajsa Malmström och Madeleine Johansson

RSS 2.0