oNSDAG

Har även gjort en film på min onsdag som håller på att laddas. idag har jag ju klippt mig! Det blev jättefint! Syns inte så tydligt på bild tyvörr:( Hon klippte inte mycket på längden, nästan inget alls, men hon klippte upp det mycket. Och min lugg också så att jag kan ha hästsvans och lite nere. Fint!:D

Sen åkte jag till stable vid kvart i 6 typ, red och det gick mangefikt, filmen sen får ni reda på att jag bushoppade en liten stock hihihi!:D

Jag ljuger lite i filmen, eller inte, men jag sa att jag skulle ut och springa med lovisa men jag hanna ldrig det.. Emma kom och vi gjorde färdigt sista skolsaken, NO frågor. Så hon gick hem vid 11 typ.

Ska nu fixa med filmen som verkar gå fort idag!:D

Sleeptight apple night :'')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0