Hej alla vakna barn:)

Inklusive mig..

Nu är jag hos Ida och har varit hela kvällen. Åkte hem från stallet när jag skrev till er innan idag. Så. Va jag hemma till halv 8 typ så cyklade jag och Amelie till Ida. För Amelie skulle va med Siri (Idas låtsats lillasyster). Då lagade vi tacos. (jag Ida Alice Siri och Amelie.) eller dom hade redan börjat så det var typ redan färdigt. Så åt vi och sen efterrätt. Kladdkaka! ^^ och seeen cyklade Ida å jag till hemmakväll och hyrde film + godis. Och idag va sista kvällen vi träffades innan det långa sommarlovet!!!:"( men hon ska komma till Öland å jag till hennes sommarstuga så det är ju lite bra men iaf!

Sen såg vi film och Ida somnar ALLTID! Förutom idag. Höll henne vaken ;) nej men vi såg den typ "livet i Phuket" den var jättebra faktiskt! Haha sjukt kul iaf!:D. Sen gick vi ner, vädrade efter Anton och hans kompisar, samtidigt satt vi i soffan och pratade längelänge. Och nu har vi lagt oss för att prata vidare. Hoppas ni oxå haft en underbar kväll! Godnatt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0